راهنمای ثبت شرکت تولیدی کیف| سهامی خاص و مسئولیت محدود

ثبت شرکت تولیدی کیف سهامی خاص مسئولیت محدود- Registration of Bag Manufacturing Company

تولید کیف یکی از پُرسودترین صنایع تولیدی در ایران است. افزایش آمار ثبت شرکت‌های تولیدی کیف در سراسر کشور گواه همین رونق است. امروزه کیف‌ها برای کاربردهای گوناگون طراحی و ساخته می‌شوند. انواع کیف‌های دستی، کیف‌پول، کیف‌های دوشی، کوله‌پشتی‌ها، کیف‌های بندی، کیف‌های ورزشی، ساک‌های سفری و چمدان‌ها به همین دلیل دیزاین شده‌اند. به این موارد باید انواع کاور لپ‌تاپ، ضربه‌گیرها، بَگ‌های خرید و کیف‌های آرایش را هم اضافه کرد. همچنین انواع کیف‌های زنانه، بچگانه و مردانه در سایزهای گوناگون نیز در بازار موجود هستند. بازگشایی فروشگاه‌های متعدد در سراسر کشور نشان‌دهندۀ بازار خوب این محصولات است. از طرف دیگر، علاقۀ روزافزون مردم به حمایت از تولیدات داخلی موجب شده است که راه‌اندازی کارگاه‌های تولید کیف و ثبت شرکت تولیدی کیف در سال‌های اخیر رشد فراوانی کند.

توانایی طراحی و دوخت کیف در کنار مهارت فروش می‌تواند به موفقیت چشمگیری تجاری بینجامد. برای فعالیت در این عرصه شما باید روال قانونی کار را نیز طی کنید تا کسب‌وکار شما از دید قانون به رسمیت شناخته شود. حتی دوزندگان سنتی کیف و تولیدکنندگان کوچک کیف نیز باید برای ثبت کارگاه تولیدی خود و گرفتن جواز کسب تولیدی اقدام کنند. نباید از خاطر دور داشت که بسیاری از شرکت‌های تولیدکنندۀ کیف چرمی محصولات خود را صادر می‌کنند. کیف‌های برزنتی نیز صادرات گسترده‌ای به کشورهای همسایه دارند. دوخت کیف پارچه‌ای نیز در سال‌های اخیر با استقبال عالی مشتریان روبه‌رو شده است و مخاطبان و علاقه‌مندان خود را پیدا کرده است. در این مقاله به فرایند قانونی تأسیس و ثبت شرکت تولیدی می‌پردازیم.

 

company registration سامانه ثبت شرکت آسان ثبت سهامی خاص مسئولیت محدود ثبت موسسه تجاری

 

تاسیس شرکت تولیدی کیف

رواج یافتن خرید و فروش آنلاین کیف، صنعت تولید و پخش کیف ایران را وارد دوران تازه‌ای کرده است. از طرفی، تأسیس شرکت‌های تولیدی کیف بسیار رونق گرفته‌اند. از طرف دیگر، گسترش کارگاه‌های تولید کیف دست‌دوز تنوع شگفت‌آوری در این حوزه ایجاد کرده است. با وجود همۀ اینها، اتحادیۀ صنف کیف کشور دستورالعمل مشخصی برای این کار دارد. تولید سفارشی و محدود کیف در خانه معمولاً نیاز به فضایی بزرگ یا نیروی انسانی زیاد ندارد. اما اگر قصد تولید عمدۀ کیف را دارید و می‌خواهید یک کیف‌دوزی صنعتی تأسیس کنید، به مقدمات بیشتری نیاز دارید. راه‌اندازی کارگاه تولیدی کیف نیازمند تهیۀ مکان مناسب و لوازم این کار است. اما در هر حال، پیش از جذب نیرو و فراهم آوردن مواد اولیه حتماً باید برای گرفتن مجوزهای لازم اقدام کنید. تولیدی‌های بدون مجوز خیلی سریع جریمه و در صورت اقدام نکردن برای ثبت شرکت تولیدی کیف، برای همیشه تعطیل می‌شوند.

 

انواع تولیدی‌های کیف 

بهترین راه برای تأسیس شرکت تولیدی کیف، ثبت شرکت با سهامی خاص یا ثبت شرکت با مسئولیت محدود است. مناسب‌ترین گزینه برای شما متناسب با نوع فعالیت و اهداف شما تعیین می‌شود. در این زمینه، کارگاه تولیدی کیف چرم با کارگاه تولیدی کیف مدارس تفاوت چندانی ندارد. پیش از انتخاب نوع شرکت خود، توصیه می‌شود شرایط و ضوابط هر یک از این قالب‌ها را بررسی کنید. 

 

ثبت شرکت تولیدی کیف در قالب سهامی خاص

شرکت سهامی خاص یکی از دو نوع شرکت سهامی است. مهم‌ترین تفاوت آن با شرکت با مسئولیت محدود در تعداد شرکا است. برای تأسیس چنین شرکتی به حداقل سه نفر سهامدار نیاز است در صورتی که برای تأسیس شرکت با مسئولیت محدود وجود دو نفر شریک کافی است. البته از طرف دیگر، برای تشکیل مجامع عمومی آنها شرایط آسان‌تری در نظر گرفته شده است. برای آشنایی کامل با شرایط ثبت شرکت تولیدی کیف در قالب سهامی خاص، مطالعۀ مقالۀ زیر را پیشنهاد می‌دهیم:

 

»»» راهنمای ثبت شرکت سهامی خاص

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تولیدی کیف در قالب سهامی خاص

  •         کپی کارت ملی و شناسنامۀ همۀ اعضا
  •         اصل گواهی عدم سوءپیشینۀ کیفری
  •         امضای اقرارنامه
  •         اخذ مجوز در صورت نیاز به صدور مجوز برای فعالیت تولیدی
  •         تنظیم وکالت‌نامۀ رسمی برای اخذ مجوزهای لازم

 

توجه داشته باشید که ثبت شرکت تولیدی کیف در قالب سهامی خاص به حداقل سه عضو و دو بازرس احتیاج دارد. همچنین سرمایۀ لازم برای تأمین اعتبار تأسیس شرکت سهامی خاص تولید کیف حداقل یک میلیون ریال است که ۳۵ درصد آن باید در حساب شرکت قرار بگیرد.

 

ثبت شرکت تولیدی کیف در قالب مسئولیت محدود

شرکت‌های با مسئولیت محدود نوع دیگری از شرکت‌های سهامی هستند. شرایط تأسیس چنین شرکت‌هایی شباهت زیادی با هم دارند. با وجود این، باید به تفاوت‌های آنها دقت کرد. به طور مثال، حق رأی شرکا در شرکت‌های با مسئولیت محدود بر اساس میزان سرمایۀ افراد مشخص می‌شود، در حالی که در شرکت‌های سهامی خاص تعداد سهام اشخاص اهمیت دارد. برای آشنایی کامل با شرایط ثبت شرکت کیف در قالب مسئولیت محدود، مطالعۀ مقالۀ زیر را پیشنهاد می‌دهیم:

 

»»» راهنمای ثبت شرکت با مسئولیت محدود 

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تولیدی کیف در قالب مسئولیت محدود

  •         کپی کارت ملی و شناسنامۀ همۀ اعضا
  •         امضای اقرارنامه
  •         اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت در این حوزه

 

توجه داشته باشید که ثبت شرکت کیف در قالب مسئولیت محدود به حداقل دو عضو احتیاج دارد. همچنین سرمایۀ لازم برای تأمین اعتبار تأسیس شرکت مسئولیت محدود تولید کیف حداقل یک میلیون ریال است که ارائۀ نقدی این مبلغ الزامی نیست. گفتنی است که این شرکت‌ها محدودیتی در زمینۀ فعالیت خود ندارند و می‌توانند به راحتی زیر نظر اتحادیۀ کیف کشوری کار کنند.

 

برای استعلام هزینه ثبت شرکت تولیدی کیف و آگاهی از مدت زمان مورد نیاز برای این کار روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

سامانه ثبت شرکت سهامی خاص سهامی عام آسان ثبت مسئولیت محدود

 

 


✅ پرسش‌های پرتکرار پیرامون ثبت شرکت تولیدی کیف ✅

 

✅ شرکت‌های تولیدی کیف چند نوع هستند؟

✔️ برای راه‌اندازی شرکت‌های تولیدی کیف می‌توان هر یک از قالب‌های کمپانی‌های تجاری را برگزید. با این حال، شرکت‌های با مسئولیت محدود و سهامی خاص به دلیل شرایط ساده‌تری که در قانون برای آنها در نظر گرفته شده است بهترین گزینه برای راه‌اندازی شرکت های تولیدی کیف محسوب می‌شوند.

✅ مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تولیدی کیف در قالب سهامی خاص چیست؟

✔️ کپی کارت ملی و شناسنامۀ همۀ اعضا – اصل گواهی عدم سوءپیشینۀ کیفری – امضای اقرارنامه – اخذ مجوز در صورت نیاز به صدور مجوز برای فعالیت تولیدی – تنظیم وکالت‌نامۀ رسمی برای اخذ مجوزهای لازم

✅ مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت تولیدی کیف در قالب مسئولیت محدود چیست؟

✔️ کپی کارت ملی و شناسنامۀ همۀ اعضا – امضای اقرارنامه – اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت در این حوزه

✅ ثبت آنلاین شرکت تولیدی کیف به چه ترتیب است؟

✔️ موسسه آسان‌ثبت تمام مراحل ثبت قانونی شرکت را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای شما انجام می‌دهد. برای این منظور، پس از آماده کردن مدارک و انتخاب نوع کمپانی، کافی است به سامانه ثبت شرکت آسان‌ثبت مراجعه فرمایید و مراحل بعدی کار را به راحتی طی نمایید.

 

یک دیدگاه در راهنمای ثبت شرکت تولیدی کیف| سهامی خاص و مسئولیت محدود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *