راهنمای ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی و دستکش بهداشتی| سهامی خاص و مسئولیت محدود

ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی و دستکش بهداشتی سهامی خاص و مسسولیت محدود- Registration of a Company that produces respirators and sanitary gloves

امروزه ماسک تنفسی در بسیاری از حوزه‌ها کابرد دارد. از ماسک‌های جلوگیری کننده از آلودگی هوا که در اغلب شهرهای بزرگ توسط بسیای از مردم استفاده می‌شود تا ماسک‌های بیمارستانی و حتی صنعتی و کارگاهی! ناگفته نماند که برای هر کدام از این کاربردها گِریدهای خاصی از ماسک تنفسی وجود دارد. به عنوان نمونه برای جلوگیری از آلودگی هوا اغلب استفاده از ماسک‌‌هایی چون N95 توصیه می‌شود. ولی نکته‌ای که برای یک تولیدکننده اهمیت دارد ثبات بازار مصرف ماسک تنفسی است که با نگاهی به کاربردهای بسیار گسترده‌ای اینگونه از ماسک‌ها می‌توان پی برد که همیشه این بازار از تقاضای زیادی برخوردار است.

تولید ماسک و دستکش برای پیشگیری از ویروس کرونا

زمانی که این مقاله نوشته می‌شود اغلب مردم دنیا به طور مستقیم و غیرمستقیم درگیر ویروس کرونای جدید هستند. ویروس کرونا که یک ویروس بسیار واگیردار تنفسی است در همه‌جای دنیا قربانیان زیادی را گرفته و به پدیده‌ی پاندمی (همه‌گیری جهانی) تبدیل شده است. به همین خاطر بسیاری از مردم دنیا به استفاده‌ی روزانه از وسایل پیشگیری کننده از انتقال ویروس همچون ماسک تنفسی و دستکش و همچنین مواد ضدعفونی کننده همچون الکل طبی روی آورده‌اند. همین افزایش چشمگیر تقاضا موجب شده است که تولیدکنندگان پیشین ماسک‌های تنفسی نتوانند از پس این حجم از تقاضا بر بیایند.

در ایران هم شرایط همین‌گونه است. با این تفاوت که با توجه به قدرت خرید پایین‌تر مردم ایران نسبت به متوسط جهانی، تقاضا بیشتر برای استفاده از ماسک‌های تنفسی ارزان‌قیمت وجود دارد. اینگونه از ماسک‌های تنفسی را می‌توان در کارگاه‌ها و تولیدی‌های کوچک هم تولید کرد. همه‌گیری ویروس کرونا علی‌الرغم تمام تراژدی‌های که به وجود آورده است، یک فرصت را برای تولیدکننده‌ها ایجاد می‌کند تا هم بتوانند به نیازهای اورژانسی جامعه پاسخ بدهند و هم از فرصت‌های اقتصادی موجود استفاده کنند.

ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی و دستکش

اگر قصد دارید تا از این فرصت استفاده کنید و اقدام به ثبت شرکت تولید ماسک و دستکش کنید، مناسب‌ترین قالب‌ها برای فعالیت، ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص است. شما می‌توانید متناسب با شرایط و نوع فعالیت خود یکی از این دو نوع شرکت تجاری را انتخاب کنید.

 

company registration سامانه ثبت شرکت آسان ثبت سهامی خاص مسئولیت محدود ثبت موسسه تجاری

 

ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی و دستکش در قالب سهامی خاص

شرکت‌های سهامی خاص یکی از دو نوع شرکت‌های سهامی هستند. اگر تمایل دارید تا به طور کامل با ماهیت و شرایط ثبت شر‌کت‌های سهامی خاص آشنا شوید، مطالعه‌ی مقاله‌ی زیر را پیشنهاد می‌دهیم:

 

»»» راهنمای ثبت شرکت سهامی خاص

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی و دستکش در قالب سهامی خاص

  • کپی کارت ملی و شناسنامه همه اعضا
  • اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • امضای اقرارنامه
  • اخذ مجوز در صورت نیاز به صدر مجوز برای فعالیت تولیدی
  • تنظیم وکالتنامه رسمی جهت اخذ مجوز های لازم

توجه داشته باشید که اگر قصد دارید تا یک شرکت سهامی خاص تولید ماسک و دستکش را ثبت و تاسیس کنید، الزام به حضور حداقل سه عضو و دو بازرس است. همچنین سرمایه‌ی اعتباری مورد نیاز برای ثبت و تاسیس شرکت سهامی خاص تولید ماسک تنفسی و دستکش بهداشتی یک میلیون ریال است که ۳۵ درصد آن باید در حساب شرکت قرار بگیرد.

ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی و دستکش در قالب مسئولیت محدود

ثبت شرکت با مسئولیت محدود هم یک گزینه مناسب برای افرادی که قصد تاسیس و ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی و دستکش بهداشتی دارند است. شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود اندکی با شرکت سهامی خاص متفاوت است. اگر تمایل دارید تا به طور جامع با تفاوت‌‌های آن‌ها آشنا شوید مطالعه‌ی مقاله‌ی زیر را پیشنهاد می‌دهیم:

 

»»» راهنمای ثبت شرکت با مسئولیت محدود 

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی و دستکش در قالب مسئولیت محدود

  • کپی کارت ملی و شناسنامه همه اعضا
  • امضای اقرارنامه
  • اخذ مجوزهای لازم جهت فعالیت در این موضوع

 

توجه داشته باشید که اگر قصد دارید تا یک شرکت با مسئولیت محدود تولید ماسک تنفسی و دستکش بهداشتی را ثبت و تاسیس کنید، الزام به حضور حداقل دو عضو است. همچنین سرمایه‌ی اعتباری مورد نیاز برای ثبت و تاسیس شرکت سهامی خاص تولید ماسک و دستکش یک میلیون ریال است که لزومی به ارائه‌ی نقدی مبلغ مذکور نیست.

 

برای استعلام هزینه و زمان ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی و دستکش بهداشتی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

سامانه ثبت شرکت سهامی خاص سهامی عام آسان ثبت مسئولیت محدود

 

 


✅ پرسش‌های پرتکرار پیرامون ثبت شرکت تولید ماسک و دستکش ✅

 

✅ شرکت‌های تولید ماسک و دستکش چند نوع هستند؟

✔️ برای راه‌اندازی شرکت‌های تولید ماسک و دستکش می‌توان هر یک از قالب‌های کمپانی‌های تجاری را برگزید. با این حال، شرکت‌های با مسئولیت محدود و سهامی خاص به دلیل شرایط ساده‌تری که در قانون برای آنها در نظر گرفته شده است بهترین گزینه برای راه‌اندازی شرکت ماسک و دستکش محسوب می‌شوند.

✅ مهم‌ترین مدارک ثبت شرکت تولید ماسک و دستکش در قالب سهامی خاص چیست؟

✔️ کپی کارت ملی و شناسنامه همه اعضا – اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری – امضای اقرارنامه – اخذ مجوز در صورت نیاز به صدر مجوز برای فعالیت تولیدی – تنظیم وکالتنامه رسمی جهت اخذ مجوز های لازم

✅ مهم‌ترین مدارک ثبت شرکت تولید ماسک و دستکش در قالب مسئولیت محدود  چیست؟

✔️ کپی کارت ملی و شناسنامه همه اعضا – امضای اقرارنامه – اخذ مجوزهای لازم جهت فعالیت در این موضوع

✅ ثبت آنلاین شرکت تولید ماسک و دستکش به چه ترتیب است؟

✔️ موسسه آسان‌ثبت تمام مراحل ثبت قانونی شرکت را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری برای شما انجام می‌دهد. برای این منظور، پس از آماده کردن مدارک و انتخاب نوع کمپانی، کافی است به سامانه ثبت شرکت آسان‌ثبت مراجعه فرمایید و مراحل بعدی کار را به راحتی طی نمایید.

14 دیدگاه برای “راهنمای ثبت شرکت تولید ماسک تنفسی و دستکش بهداشتی| سهامی خاص و مسئولیت محدود

  1. اشتراک‌ها: ثبت شرکت دارویی [مدارک، زمان و هزینه مورد نیاز]✔️

  2. vorbelutr ioperbir گفته:

    I think other web site proprietors should take this web site as an model, very clean and wonderful user genial style and design, as well as the content. You’re an expert in this topic!

  3. graliontorile گفته:

    Hello, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam responses? If so how do you reduce it, any plugin or anything you can advise? I get so much lately it’s driving me insane so any support is very much appreciated.

  4. vorbelutrioperbir گفته:

    After I initially commented I clicked the -Notify me when new feedback are added- checkbox and now each time a remark is added I get four emails with the same comment. Is there any means you possibly can remove me from that service? Thanks!

  5. Sung Ruthven گفته:

    I do enjoy the way you have presented this specific problem plus it does supply me some fodder for thought. Nevertheless, because of just what I have experienced, I just hope when the actual responses pack on that men and women stay on issue and not start on a tirade regarding the news du jour. Anyway, thank you for this fantastic point and whilst I do not necessarily agree with the idea in totality, I regard your perspective.

  6. cialis گفته:

    I’ve been surfing online more than three hours today, yet I
    never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me.

    Personally, if all web owners and bloggers made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 9 =