مفقودی کارت معافیت سربازی و کارت پایان خدمت (اخذ المثنی)

مفقودی گم شدن کارت پایان خدمت معافیت سربازی آسان ثبت اخذ المثنی ltr,nd 'l ank ;hvj luhtdj svfhcd mhdhk onlj

کارت معافیت سربازی و کارت پایان خدمت یکی از مهم‌ترین مدارک شناسایی آقایان در ایران است. بنابراین در صورت گم شدن کارت معافیت سربازی و کارت پایان خدمت فوراً باید برای دریافت المثنی اقدام کرد. گام نخست برای گرفتن کارت المثنی، اعلام مفقودی کارت پایان خدمت است. سپس با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ باید مراحل قانونی آن را طی نمایید. در این مقاله به شرح کامل اقداماتی می‌پردازیم که پس از گم شدن کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی باید انجام دهید. همچنین چگونگی انتشار آگهی مفقودی را توضیح می‌دهیم.

 

گم شدن کارت معافیت سربازی و کارت پایان خدمت

پس از گم شدن کارت معافیت یا پایان خدمت بهتر است پیش از هر اقدامی به جست‌وجوی آنلاین مدرک خود بپردازید تا از پیدا شدن احتمالی آن باخبر شوید. بنابراین پیش از چاپ آگهی مفقودی کارت معافیت و کارت پایان خدمت حتماً از این موضوع اطمینان پیدا کنید. در مورد مدارک مفقودی مثل گواهینامه و شناسنامه این جست‌وجو از طریق سامانۀ پُست‌یافته یا ثبت‌احوال انجام می‌گیرد. اما در مورد مفقود شدن کارت پایان خدمت این‌طور نیست. شما باید سریعاً به وب‌سایت «پلیس+۱۰» مراجعه کنید و در قسمت خدمات الکترونیک با وارد کردن مشخصات خواسته‌شده، از پیدا شدن یا نشدن کارت معافیت گم‌شده یا کارت پایان خدمت مفقودی خود اطمینان حاصل کنید. پس از آن، در صورت پیدا نشدن کارت مفقودی، باید برای گرفتن المثنی و یا دریافت مجدد کارت پایان خدمت اقدام نمایید.

 

»»» پلمپ دفاتر

 

آگهی مفقودی کارت معافیت سربازی و کارت پایان خدمت

طبق قوانین جدید، برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی، باید گواهی درج آگهی مفقودی کارت پایان خدمت سربازی یا کارت معافیت خود را ارائه دهید. البته ارائۀ قسمت بریده‌شدۀ آگهی مفقودی کارت معافیت یا کارت پایان خدمت در روزنامه‌های کثیرالانتشار نیز مورد قبول است. در این قسمت، توضیح جامعی دربارۀ شیوۀ ثبت آگهی مفقودی و همین‌طور درج آگهی مفقودی کارت پایان خدمت می‌آوریم و در قسمت‌های بعد به مدارک دیگری می‌پردازیم که برای دریافت مجدد کارت پایان خدمت به آن نیاز دارید.

چاپ آگهی مفقودی کارت پایان خدمت در روزنامه کثیرالانتشار باید در دو نوبت و به فاصله یک ماه انجام شود. انتشار آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار نیز به همین ترتیب است. اعلام رسمی گم شدن کارت معافیت و کارت پایان خدمت، شما را از تبعات قانونی سوءاستفاده‌هایی که ممکن است از آنها انجام بگیرد دور نگه خواهد داشت. شما در متن آگهی مفقودی کارت پایان خدمت بر عدم اعتبار آن تأکید خواهید کرد. البته اگر درخواست صدور مجدد کارتی معیوب را دارید که لاشۀ آن موجود است، درج آگهی گم شدن کارت پایان خدمت یا معافیت لزومی نخواهد داشت.

 

نحوه گرفتن کارت المثنی پایان خدمت و کارت المثنی معافیت سربازی

پس از درج آگهی مفقودی کارت پایان خدمت یا معافیت در روزنامه کثیرالانتشار،‌ شما باید بعد از گذشت چهار ماه از تاریخ مفقود شدن کارت پایان خدمت سربازی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز شامل گواهی یا بریده آگهی چاپ‌شده به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس به‌علاوۀ دَه) مراجعه کنید و مراحل اداری آن را طی نمایید. مشمولین خارج از کشور برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی باید به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت خود مراجعه نمایند و ‌مدارک لازم را تحویل دهند و فرم‌های لازم را پر کنند. پس از صادر شدن مجدد کارت پایان خدمت، متقاضی باید آن را به صورت حضوری از محل سفارت دریافت کند.

 

مدارک مورد نیاز برای گرفتن کارت المثنی معافیت سربازی و کارت المثنی پایان خدمت

 

۱. گواهی درج آگهی مفقودی کارت پایان خدمت یا آگهی مفقودی کارت پایان خدمت در روزنامه کثیرالانتشار، در دو نوبت و به فاصلۀ یک ماه.

۲. تکمیل برگۀ درخواست صدور کارت پایان خدمت یا برگۀ شمارۀ یک به دست متقاضی

۳. اصل و کپی کارت ملی

۴. اصل شناسنامه به همراه کپی از صفحۀ اول و صفحۀ توضیحات

۵. عکس ۲×۳ تمام‌رخ متقاضی با زمینۀ سفید و پشت‌نویسی‌شده

۶. ارائۀ برگۀ شمارۀ دو یا برگ تعهد که به تأیید دفتر اسناد رسمی رسیده باشد

۷. لاشۀ کارت معیوب در صورت موجود بودن

۸. پرداخت هزینه‌های صدور مجدد کارت معافیت سربازی یا کارت پایان خدمت

 

هزینه گرفتن کارت المثنی معافیت سربازی و کارت المثنی پایان خدمت

برای دریافت کارت پایان خدمت سربازی المثنی باید هزینه‌های زیر را به حساب‌هایی که مشخص شده‌اند واریز کنید و فیش آنها را با دیگر مدارک لازم به پلیس+۱۰ تحویل دهید.

  • مبلغ ۱۲۰٫۰۰۰ ریال (دوازده هزار تومان) به حساب شمارۀ ۲۱۷۱۱۵۹۰۱۷۰۰۵ بانک ملی، حساب‌های دولتی
  • مبلغ ۱۰٫۰۰۰ ریال (هزار تومان) به حساب شمارۀ ۲۱۷۱۱۵۹۰۱۴۰۰۰ بانک ملی، وزارت امور اقتصاد و دارایی
  • مبلغ ۸۰٫۰۰۰ ریال (هشت هزار تومان) به حساب شمارۀ ۰۱۰۶۳۷۴۴۷۹۰۰۳ بانک ملی، هزینۀ صدور کارت هوشمند

البته این مبالغ برای مشمولین داخل کشور است. هزینه گرفتن کارت المثنی معافیت و کارت المثنی پایان خدمت برای مشمولین خارج از کشور کمی متفاوت است و طبق دستورالعمل‌های سفارت ایران در آن کشور تعیین می‌شود.

 

زمان صدور کارت المثنی معافیت سربازی و کارت المثنی پایان خدمت

مدت زمان لازم برای صدور مجدد کارت‌های هوشمند پایان خدمت و معافیت سربازی بین سه تا هفت روز کاری است. کارت معافیت المثنی یا پایان خدمت المثنی به نشانی محل سکونت شما ارسال می‌شود. بنابراین با توجه به میزان درخواست‌ها و منطقۀ پستی شما این زمان اندکی متغیر است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت پلیس+۱۰ از صدور کارت جدید خود مطلع شوید. همچنین پس از تحویل داده شدن آن به اداره پست می‌توانید با وارد کردن کد پیگیری از وضعیت آن مطلع شوید.

 

سامانه هوشمند آگهی مفقودی

آگهی مفقودی برگ سبز خودرو

 


«مقالات مشابه» اقدامات ضروری پس از گم شدن، نحوه چاپ آگهی مفقودی و اخذ المثنی برای مدارک زیر:

 

برگ سبز خودرو گواهینامه بیمه خودرو
سند کمپانی خودرو کارت سوخت کارت ملی
کارت دانشجویی دفترچه بیمه شناسنامه
گذرنامه (پاسپورت) وصیت‌نامه عقدنامه و سند ازدواج
چک و دسته‌چک کارت بازرگانی مدارک دانشگاه

 


 

چکیده این مقاله

 

اولین اقدام بعد از گم شدن کارت معافیت سربازی و کارت پایان خدمت چیست؟

گام نخست برای گرفتن کارت المثنی، انتشار آگهی مفقودی کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی است. سپس باید با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ مراحل قانونی آن را طی کرد.

نحوه انتشار آگهی مفقودی کارت معافیت سربازی و پایان خدمت چگونه است؟

چاپ آگهی مفقودی کارت پایان خدمت در روزنامه کثیرالانتشار باید در دو نوبت و به فاصله یک ماه انجام شود. انتشار آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار نیز به همین ترتیب است.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن کارت المثنی پایان خدمت یا معافیت سربازی چیست؟

گواهی درج آگهی مفقودی در روزنامه کثیرالانتشار، درخواست صدور کارت المثنی، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، عکس متقاضی، برگۀ تعهد با تأیید دفاتر اسناد رسمی، پرداخت هزینه‌های صدور مجدد کارت.

هزینه گرفتن کارت المثنی معافیت سربازی و کارت المثنی پایان خدمت چقدر است؟

هزینه صدور مجدد کارت هوشمند معافیت خدمت سربازی و پایان خدمت در سال ۱۳۹۹ حدود ۲۱٫۰۰۰ تومان است.

صدور کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمان لازم برای صدور مجدد کارت‌های هوشمند پایان خدمت بین سه تا هفت روز کاری است. برای اطلاع دقیق از این زمان باید به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه فرمایید.

263 دیدگاه برای “مفقودی کارت معافیت سربازی و کارت پایان خدمت (اخذ المثنی)

  1. مرتضی محبی گفته:

    من زندگیم به خاطر عدم پاسخگویی نهاد مربوطه نابود شد من در سال ۸۸ آگهی دادم رفتم کواهی محضری گرفتم استشهاد کلانتری محل گرفتم چوابی نرفتم بعد مدتی رفتم پلیس ۱۱۰ مدارک مذکور بردم گفتن اون مال چند سال پیشه الان بخشتامه جدید اومده رفتم دوباره عکس وفیش بانکی وکپی پایان خدمت و شناسنامه وغیره دادم یه برگه به من دادن گفتن برو یه ماه دیگه اما خبری نشد لطفا بگید گناه من چیه چکارکنم

    • آسان ثبت گفته:

      از این شرایطی که برای شما پیش آمد واقعا متاسفیم جناب محبی.
      متاسفانه در شرایط ما بسیاری از افراد به ناحق و بدون اینکه تقصیری داشته باشند درگیر کاغذبازی اداری و بوروکراسی میشن که بعضی از مواقع میتونه زندگی افراد رو تحت تاثیر قرار بده.

  2. محمود خرسندنیک گفته:

    باسلام وخسته نباشید پدر بنده در سالهای ۶۲ تا ۶۴ در زمان جنگ خدمت کرده و دو تا کارت داشته الان هردو کارت رو گم کرده اما کپی یکی از کارتها موجوده میخواستم بدونم میتونم درخواست کارت المثنی بده؟

    • آسان ثبت گفته:

      سلام آقای خرسندنیک.
      با توجه به اینکه قوانین در این زمینه تغییر میکنه، بهتره به پلیس به علاوه ۱۰ مراجعه کنید

    • مهراد گفته:

      سلام پدر بنده در سال های ۶۱تا ۶۳ سرباز بودن دو تا کارت داشتند که گم شده. پارسال که برای گرفتن کارت المثنی رفتن پلیس +۱۰ کارش را ننداختند و تا این که پدرم مجبور شد همه جاهایی که خدمت کرده بره آخر هم در آخرین جایی که خدمت کردن آنجا کارش را انجام داد وگفتن برگرد شهرتون و دوباره پلیس+ ۱۰ برو از آنجا زنگ بزن تا با مسئولش صحبت کنم اینطوری تونست کارت المثنی بگیره تازه بعد از فرستادنش بهش گفتن تا سال قبل بهتون کارت میدادن از اول جواب درستی ندادن.

  3. عباس غلامی گفته:

    سلام خداقوت
    پدر بنده سال ۶۴تا ۶۵ در پیرانشهر خدمت کرده و الان فوت شده و خیلی وقت پیش مدارکاتش و کارت پایان خدمتش گم شده کپی هم از کارت پایان خدمتش نداریم چجوری باید اقدام کنیم
    لطفا راهنمایی کنین تشکر

    • آسان ثبت گفته:

      سلام آقای غلامی
      بابت این غم بزرگ به شما تسلیت میگیم.
      متاسفانه اطلاع دقیق نداریم. پیشنهاد هم میدیم از نهاد مستقیم (نظام وظیفه) پیگیری بفرمایید.

  4. غلامعباس منجزی خواه گفته:

    با سلام
    بنده کارت های پایان خدمت و احتیاط خودم رو گم کردم و در تاریخ ۱۸/۸/۹۹ با کد رهگیری ۱۶۵۱۳ پلیس+۱۰ اقدام نمودم ولی تا الان نتیجه ای نگرفتم لطفا راهنمایی کنید.
    کد ملی ۱۹۷۱۹۱۰۷۸۳

  5. صادق گفته:

    سلام. وقت بخیر.
    ببخشید من شنیدم در کارت های پاران خدمت جدید درجه نظامی رو نمیزنند. این درسته؟
    ممنونم

  6. عباس جوهنی گفته:

    سلام‌ببخشید اون زردی که رو پایان خدمتمه گم‌شده راهنمایی کنین لطفا

  7. بهنام گفته:

    دوستان عزیز
    اینجا هیچکس جوابی بهتون نامیده
    یه متن کپی کردن گذاشتن
    معلوم نیس مال چه زمانیه اصلا
    آگهی تو روزنامه؟؟؟؟؟
    بعد چجوری تشخیص میدن چقد گذشته از زمان مفقودی؟
    شما هنوز گم نکردی بری بگی ۴ ماه پیش گم کردم
    در پاسخ هرسوالی میفرمایند:اطلاع نداریم به پلیس +۱۰ مراجعه کنید
    خب همین کمک بزرگیه
    نمیدونستیم پلیس +۱۰ چی هست
    خوردنیه؟
    تو جیب جا میشه؟
    مراجعه کردنیه؟

    • آسان ثبت گفته:

      سلام دوست عزیز
      متاسفیم که نتونستیم شما رو به خوبی راهنمایی کنیم. ولی لطفا در نظر داشته باشید که بعضی از سوال‌هایی که در اینجا مطرح میشه به این دلیل که در حوزه‌ی کاری ما نیست و یا از جنس سوال‌هاییه که فقط نهاد مربوطه حق پاسخ‌گویی داره بی‌جواب میمونه. در بعضی موارد دیگه هم قوانین مربوطه خیلی زودبه‌زود تغییر میکنه و تنها مرجعی که میشه از اون آخرین اطلاعات موثق و به روز رو استخراج کرد همون نهاد مربوطه است.
      با این وجود هم اگر سوالی هست که خارج از این‌ها باشه و با مطالب و سامانه‌های آنلاین ما هم مرتبط باشه حتما مطرح بفرمایید تا ما راهنمایی کنیم.

  8. گودرزی گفته:

    ببخشید برادر من کارت معافیت گم کرده و چون خارج از ایران هست از کشور امریکا اقدام کرده و مدارک را تکمیل و ارسال شده است ولی هنوز کارت معافیت صادر نشده ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • آسان ثبت گفته:

      سلام.
      اگر همه‌ی انجام شده باشه و تنها منتظر صدور کارت هستید معافیت هستید، برای پیگیری میتونید از طریق وظیفه عمومی ناجا اقدام کنید.
      اگر هم فکر میکنید که در دست اداره پست هست که میتونید از طریق سایت این اداره برای پیگیری اقدام کنید.

  9. سجاد گفته:

    سلام وقت بخیر ببخشید چیپست روی کارت من گم شده است چه اقدامی باید انجام بدم؟

  10. توماس گفته:

    بنده کارتم رو هشت سالی هست که گم کرده ام. سال ۹۲ برگه ای رو در پلیس +۱۰ به من دادند . به محل ترخیص مراجعه کردم .دوباره برم گردوندند که باید از حوزه نظام وظیفه شهرت نامه بیاری . حوزه شهرم اسم منو پیدا نکردند. من هم وقت نکردم دوباره به محل خدمت مراجعه کنم. حالا که یک مدرک دانشگاهی جدید گرفته و برای تسویه حساب اقدام کرده ام باز هم میگن برای اثبات خدمت بری از پیشخواتن تاییدیه بیاری . پیشخوان میگه چون زمان خدمتت سال ۸۳ مشخصات دستی وارد شده در سیستم وجود نداره باید بری کارت دیجیتالی خدمتت رو بگیری . دوباره همون فرم چندین سال پیش که تمام مشخصات خدمتم توشه رو پرینت کردند دادند دستم. جالبه که هیچکس هم نمی دونه راهنمایی کنه من از کجا باید شروع کنم واسه پیگیری . مدرک رو هم فوری نیاز دارم. به تازگی برای وام و هر چیز دیگری هم کارت خدمت ضروریه. هیچ نهادی هم واقف به کارش نیست . یک مسوول میگه برو جایی که آموزشی دیدی . میگم من کارتم رو از محلی که ترخیص شدم گرفتم میگه خب برو اونجا. اونجا رو هم قبلا این همه راه رو رفته ام برم گردوندند. حوزه نظام وظیفه شهرم هم اسممو نداره و هیچ پرونده ای نداره . خدا رو شکر حداقل یک کپی از کارتم دارم وگرنه خودم هم باورم نمی شد اصلا خدمت رفته و ۲۱ ماه انجام وظیفه کرده ام. اینجا همیشه خوش به حال کسانی میشه که خدمت خودشون رو خریده اند یا کف پاشون از قضا صاف شده و معافی گرفته و بعد با همون پارتی سرکار رفته اند و در محل کار هم لم داده و با روابط بالاتر از من نوعی بعد از مدتی پست بالاتر گرفته اند . این درد است…

    • علی گفته:

      خسته نباشید خدا پشت و پناه دنیا و اخرتتون
      تا چند بار میشه المثنی گرفت ؟چون ۱ بار گم کردم گرفتم ؟

  11. اناوی گفته:

    سلام پدر من سال ۷۱ خدمت کردن و چند ماه قبل کارا پایان خدمتشون رو جدید کردن اما گم شده . میتونه الان المثنی بگیره ؟

  12. حسین نورالهی گفته:

    من پایان خدمتمو گم کردم میخوام پاسپورت بگیرم چیکار کنم

  13. ملاعلیزاده گفته:

    سلام ، خسته نباشید ، من کارت معافیتم گم شده و هنگامی که بخوام المثنی بگیرم آیا داشتن آخرین مدرک تحصیلی واجبه ؟ چون من دانشگاهم خیلی دوره و شرایط کرونا و مسائل دیگه واقعا نمیذاره که بخوام به اونجا برم.

    • مهدی گفته:

      سلام
      بنده درسال ۷۵ کارتموگرفتم والان ۱۰سالی میباشدگم کردم وکارت جدید نگرفتم وکپی انرا دارم ایا باید همین مراحل کارت المثنی رابروم بااینحال که کارت جدیدنگرفتم ومیخوام پاسپورت بگیرم فوری میتونم وبه اصل آن نیازی هست .ممنون از راهنماییتون.

  14. طاهر شکری گفته:

    سلام وقت بخیر
    بنده درخواست وام بانکی دادم زده رد شده توسط سازمان وظیفه
    پیگیر شدم چون پایان خدمتم قدیمی بوده و در سامانه ناجا ثبت نشده
    درخواست تعویض دادم الان چند وقته
    به پلیس +۱۰مراجعه کردم
    فرم و پر کردم
    به یگان خدمتی رفتم اصالت کارت و گرفتم فرم شماره ۳ و برام آجودانی پر کرده و به تهران بردم بازم در سامانه ناجا ثبت نشده
    لطفا راهنمایی کنید و بفرمایید چکار کنم. باتشکر

  15. درهمی گفته:

    سلام میگم چرا یه سایت مخصوص کسانیکه کارتشون گم شده یا فرسوده اس و میخوان کارت جدید بگیرن نمیزارین که تو این وضعیت کرونا نیاز نباشه مراجعه حضوری داشت، پرداختیاشم اینترنتی پرداخت میکنیم دیگه چه کاریه که حتما بریم پلیس+۱۰؟؟!

  16. نجفی گفته:

    سلام میگم چرا یه سایت مخصوص کسانیکه کارتشون گم شده یا فرسوده اس و میخوان کارت جدید بگیرن نمیزارین که تو این وضعیت کرونا نیاز نباشه مراجعه حضوری داشت، پرداختیاشم اینترنتی پرداخت میکنیم دیگه چه کاریه که حتما بریم پلیس+۱۰؟؟!

  17. مصطفی صالحی گفته:

    باسلام کارت پایان خدمتم گم شده از طریق پلیس ۱۰ اقدام کردم از سال ۱۳۹۳تاالان هیج جوابی به من ندادن

  18. مصطفی صالحی گفته:

    باسلام کارت پایان خدمتم را گم کردم از طریق پلیس+۱۰اقدام کردم از سال۱۳۹۳تاالان هیج جوابی نگرفتم

  19. سام گفته:

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید من درخواست المثنی کارت معافیت دادم سه روز پیش الان پیدا شده میتونم انصراف بدم از صدور کارت المثنی
    خواهش میکنم جواب بدید

  20. سام گفته:

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید من درخواست المثنی کارت معافیت دادم سه روز پیش الان پیدا شده میتونم انصراف بدم از صدور کارت المثنی
    خواهش میکنم جواب بدید

  21. امین گفته:

    هیچ کارتی المثنی داده نمی شود لطفا پولتون و دور نریزید من ۴ ماه کارت نگرفتم بعدشم گفتن ممکن تا دو سال دیگه هم چاپ نکنیم تراشه نداریم

  22. شهباز گفته:

    باسلام من یک سالی پایان خدمتم گم شده ازکجا باید شروع کنم

  23. هادی گفته:

    برای صدور کارت پایان خدمت المثنی هزینه ۲۰۰تومن گرفتن ازم پلیس+۱۰ تو سایت ک نگاه میکنی گفته ۲۰تومن کدوم درسته

    • حسن شعبانی تبار شانی گفته:

      سلام برای مفقودی کارت پایان خدمت سربازی لطفا اقدامات لازم را مبذول فرماعید

  24. علی گفته:

    سلام، درسته که بعدسن ۵۰سال به بعددیگه نیازبه کارت پایان خدمت نمی‌باشد، بنده کارتم گم شده تمام مراحل قانونی راطی کردم درنهایت اعلام کردن شمادیگرنیازبه کارت جدیدیاالمثمنی نداریدسن شمااز۵۰سال گذشته، الان هم ۶۰سالمه خواهشمندم راهنمائی فرمائید.

  25. نصرت الله شاهدوست گفته:

    باسلام. من سال ۶۲ تا ۶۴ در لشگر ۶۴ ارومیه خدمت کردم .این همه مدت زندگیم بیکار بودم ‌وبرای کارت ایثار ازمن کارت پایان خدمت میخواهند .ولی کارتم را گم کرده ام وهیچ جا به من جواب درستی نمیدهند .از شما برادر عزیز خواهشمند م بنده را راهنمایی کنید کجا برم .ممنون از شما.

  26. صادق ولیزاده گفته:

    سلام من پایان خدمت هوشمند نبود گم کردم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

    • کارشناس آسان ثبت گفته:

      سلام دوست عزیز
      شما می توانید از طریق آسان ثبت برای ثبت درخواست آگهی مفقودی خود اقدام کنیدhttps://asansabt.com/mafghoodi

  27. علی گفته:

    سلام من کارت پایان خدمتم ترکیه هست و گم نشده خودم ایران هستم و دسترسی ندارم که برام بفرستند،الان می‌خوان پاسپورتم و تمدید کنم ،امروز به من پلیس+۱۰ گفت که یک فرم پر کنم برای دریافت پایان خدمتم و سه روز بعد بیام و اقدام به تمدید پاسپورت کنم،ایا این درسته ؟

  28. بهروز امانی گفته:

    سلام خسته نباشید من کارت پایان خدمتم را گم کردم میشه به من کمک کنید

  29. حسن شعبانی تبار شانی گفته:

    سلام برای مفقودی کارت پایان خدمت سربازی لطفا اقدامات لازم را مبذول فرماعید

  30. محمد مخلصی گفته:

    سلام ببخشید بنده در روزنامه کثیرالانتشار یک نوبت ثبت کردم وفاصله ۲ماه آیا پلیس+۱۰قبول می کند؟

  31. مهدی گفته:

    سلام خسته نباشید من ساکن المان هستم و کارت پایان خدمتم که سال ۷۹ تا ۸۱ بود رو گم کردم کپی موجود هست ‌‌و الان میخوام ایران بیام ولی چون کارت قدیمی بوده باید کارت هوشمند صادر بشه ‌اگه من وارد ایران بشم نمیتونم دوباره خارج بشم چون محل اقامت ایران میخوره تو‌ پاس پرسیدیم ‌‌گفتن دو روزه صادر میشه

  32. اکبرحاجبی گفته:

    سلام وقت بخیر کارت پایان خدمت من شکسته باید چه کار کنم ممنون می شم راهنمایی کنید

  33. اکبر گفته:

    سلام وقت بخیر کارت پایان خدمت من شکسته باید چه کار کنم ممنون می شم راهنمایی کنید،

    • محسن گفته:

      سلام چه سوالیه میپرسی شما.خب برو پلیس +۱۰ فرم پرکن المثنی بگیر!نمیخای هم برو چسبش بزن!

  34. محسن گفته:

    سلام چرا ملت را میگذارید سرکار سالهای زیادیه روزنامه کردن لازم نداره دیگه.الان اول باید رفت دادگاه اعلام مفقودی یا سرقت کرد بعدبابرگه ای که میدن باید رفت پلیس+۱۰.عکس نمیخاد بلکه باید آمادگی داشته باشه متقاضی همونجا عکس میگیرند.پس شد اعلام مفقودی از دادگاه به اضافه کارت ملی به اضافه خودشخص!ودر حال حاضر که این نظرمیدم یعنی اول مرداد۱۴۰۲ حدود۱۲۰هزارتومن هم پول پیاده میشه که نقدی نمیشه بایدکارت کشید دیگه نه بریده روزنامه میخاد نه عکس نه گواهی محضر نه فتوکپی.کارت نظام وظیفه هیچ ربطی هم به دفاترپیشخوان نداره کسی اشتباه نره.فقط+۱۰.

    • زهرا گفته:

      فقط پوووووول
      بابت ۴ تامدرک گمشده فقط باید پول پیاده بشی،کارت ملی کارش چیه؟بابت گواهینامه رانندگی گمشده تا الان۴۰۰ تومن پیاده شدیم،وقتی شخص دوماه قبل گواهینامه گرفته وتمام مراخل بینایی سنجی وعکس واحرازهویت انجام داده چراباید واسه صدورمجددکارت،همه این مراحل تکرار کرد؟مگه اطلاعات ثبت نمیشه؟؟فقط بحث پول،بزرگترین مملکت ظالم ب مردم ایرانه…

  35. graliontorile گفته:

    I’m impressed, I must say. Actually not often do I encounter a weblog that’s each educative and entertaining, and let me let you know, you have hit the nail on the head. Your concept is excellent; the issue is something that not sufficient persons are talking intelligently about. I am very completely happy that I stumbled throughout this in my seek for something relating to this.

  36. Madeleine Mann گفته:

    Right now it sounds like WordPress is the top blogging platform available right now.(from what I’ve read) Is that what you are using on your blog?Feel free to surf to my blog – Level Goods CBD Oil

  37. Dennis Leach گفته:

    Hello very cool blog!! Guy .. Beautiful .. Amazing .. I’ll bookmark your blog and take the feeds also?I’m happy to seek out so many helpful info here within the put up, we want work out extra techniques on this regard, thanks for sharing. . . . . .

  38. So گفته:

    What’s up, its fastidious paragraph on the topic of mediaprint, we all understand media is a wonderful source of facts.

  39. tui vai khong det گفته:

    Hope you get well soon Alison. Not nice to have anything extra to deal with in these strange times! Thank you for your tips and advice for face issues after wearing masks. Stay safe. Hazel, Cheshire. Charmian Hershel Alysa

  40. Herpesyl For Herpes گفته:

    Hi, all the time i used to check blog posts here early in the morning, because i like to find out more and more.

  41. James Knight گفته:

    Aw, this was a very nice post. Taking a few minutes and actual effort to create a very good articleÖ but what can I sayÖ I procrastinate a lot and never manage to get anything done.

  42. property manacor گفته:

    Asking questions are genuinely good thing ifyou are not understanding something entirely, however this piece of writing offers fastidious understanding even.Here is my blog post – ۱ calibet

  43. vietlott online VSMB گفته:

    Hi, I do think this is an excellent blog. I stumbledupon it 😉 Iam going to revisit yet again since i have book-marked it.Money and freedom is the best way to change,may you be rich and continue to guide other people.

  44. mu bao hiem گفته:

    Everyone loves what you guys tend to be up too. This type ofclever work and coverage! Keep up the amazing works guys I’ve incorporated you guys toblogroll.

  45. email hosting گفته:

    The line’s engaged baclofen ohne rezept kaufen When the study began in the late 1960s, all were middle-aged and each underwent a personality test, which included a measurement of their levels of neuroticism.

  46. deklaracija tr ts گفته:

    I like the valuable info you provide in your articles. I will bookmark your blog and check again here regularly. I’m quite sure I will learn lots of new stuff right here! Good luck for the next!

  47. xe dap dien گفته:

    Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article. I’ll be sure to bookmark it and return to read more of your useful info. Thanks for the post. I will certainly comeback.

  48. xe nang dau گفته:

    It’s really a nice and useful piece of information. I am glad that you just shared this helpful info with us.Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

  49. Dor123 گفته:

    Thanks for the auspicious writeup. It in truth used to be a amusement account it. Glance complicated to far added agreeable from you! However, how can we keep up a correspondence?

  50. مهدی گفته:

    باسلام
    من ازکارت پایلن خدمتم فتوکپی ندارم،آیابرای درخواست کارت پایان خدمت المثنی نیازبه فتوکپی هست؟
    آ

  51. strong room door گفته:

    Heya i’m for the first time here. I came across this board and I find It truly useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you helped me.

  52. luxury homes گفته:

    Having read this I thought it was rather enlightening.I appreciate you taking the time and energy to put this information together.I once again find myself spending a lot of time bothreading and posting comments. But so what, it was still worth it!

  53. home wifi viettel گفته:

    Thanks for every other fantastic post. Where else couldanybody get that type of information in such an ideal way of writing?I have a presentation next week, and I’m at the search for such information.

  54. home wifi viettel گفته:

    After I originally commented I clicked the -Notify me when new feedback areadded- checkbox and now each time a remark iis added I get 4emails with the identical comment. Is there any manner you possibly can take away me from that service?Thanks!

  55. Sidney Glover گفته:

    Hi my family member! I wish to say that this article is awesome, nice written and come with approximately all significant infos.I would like to look extra posts like this .

  56. spiritual audiobooks گفته:

    An interesting discussion is definitely worth comment. I believe that you need to write more about this issue, it may not be a taboo matter but typically people do not speak about these issues. To the next! Many thanks!!

  57. rer گفته:

    Now that you know everything about stablecoins, it’s time to move on to the list of the biggest and most stable cryptocurrencies in 2022 by market cap from the world of stablecoins. KuCoin Cryptocurrency Exchange By the end of 2022 bitcoin had fallen to just a quarter of its value at the start of the year, while a slew of other cryptocurrencies plunged and major players in the sector came apart amidst legal scrutiny – chief amongst them Do Kwon’s Terraform Labs and Sam Bankman-Fried’s FTX. The top 8 Bitcoin myths believed in the United States of America determined by a survey conducted by Finder. With each of these top lists of cryptocurrencies unique in its own way, they all tie into an underlying principle called decentralized finance (DeFi). 
    https://felixbdbz740730.ampedpages.com/article-under-review-48920993
    The very first step in generating a new wallet is writing down a “seed phrase” or mnemonic. This generates the rest of the account (pairs private public key) and is the only way to restore your crypto wallet. If you deleted a mobile wallet or lost your phone, your hardware wallet broke, or you used a web browser extension wallet and your computer died, your seed phrase would allow you to set up a new wallet on a phone, browser, or hardware device and regain complete access to your crypto. Desktop wallets are intended for a desktop computer and give people complete control over the wallet. Desktop wallets function as an address where a user can send and receive bitcoins. They also allow the customer to store the private key. Several notable desktop wallets include Bitcoin Core, MultiBit, Armory, Hive OS X, and Electrum.

  58. what age is senior citizen گفته:

    I just like the valuable information you supply on your articles.I will bookmark your blog and test again right here frequently.I am rather certain I’ll learn many new stuff right righthere! Best of luck for the next!

  59. Cua nhua go Composite گفته:

    An intriguing discussion is worth comment. There’s no doubt that that you should write more about this subject, it may not be a taboo matter but generally folks don’t talk about these issues. To the next! Many thanks!!

  60. Bhima raju phani raju گفته:

    I do consider all of the ideas you have presented on your post. They’re really convincing and can certainly work. Still, the posts are very short for newbies. May you please prolong them a bit from subsequent time? Thanks for the post.

  61. Vietnam hochiminh گفته:

    You could certainly see your skills in the work you write. The arena hopes for more passionate writers like you who are not afraid to mention how they believe. At all times follow your heart.

  62. Click here گفته:

    What’s up i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this paragraph i thought
    i could also create comment due to this good piece of writing.

  63. Carol گفته:

    Hi colleagues, how is the whole thing, and what you wish for to say regarding this paragraph,
    in my view its really remarkable for me.

  64. شهریار گفته:

    سلام من کیف کارت هام گم شده کارت ملی سوخت معافیت گواهینامه و کارت خودرو حالا برای گرفتن مثلا معافیت میگن کارت ملی اصلش حتما لازمه چه باید کرد؟ ممنون

  65. علی گفته:

    من خدمت سربازی رفتم وکارت هم بهم دادن خاستم پاسپورت بگیرم گفتن داخل سیستم نیست هیچ نهادی هم پاسخگونیست کجاشکایت کنم

  66. vendita kibilis Bruxelles گفته:

    I’m really enjoying the design and layout of your site.

    It’s a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer
    to create your theme? Excellent work!

  67. Bestil duetact 16 mg i Belgien گفته:

    It’s a pity you don’t have a donate button!
    I’d definitely donate to this fantastic blog! I suppose for now i’ll settle for bookmarking
    and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will
    share this blog with my Facebook group. Chat soon!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =