گم شدن گذرنامه (پاسپورت) و گرفتن گذرنامه المثنی

مفقودی گم شدن گذرنامه پاسپورت گرفتن اخذ المثنی lost passport

گم شدن گذرنامه و عواقب گم شدن پاسپورت

گذرنامه یا پاسپورت یکی از مدارک مهم شناسایی است. گم شدن گذرنامه می‌تواند دردسرساز باشد و احتمال سوءاستفاده از گذرنامه مفقودی بسیار زیاد است. بنابراین، در صورت مفقود شدن گذرنامه فوراً باید برای گرفتن گذرنامه المثنی اقدام کرد تا از عواقب گم شدن پاسپورت جلوگیری کنید. طبق قوانین جدید، انتشار آگهی مفقودی گذرنامه در روزنامه رسمی یا چاپ آگهی مفقودی پاسپورت در روزنامه کثیرالانتشار الزامی نیست. در این مقاله به شرح کامل اقداماتی می‌پردازیم که در صورت گم شدن پاسپورت خود و به منظور گرفتن پاسپورت جدید باید انجام دهید.

گم شدن پاسپورت

در صورت گم شدن گذرنامه، شما باید سریعاً مفقود شدن آن را به اداره گذرنامه اعلام کنید تا گذرنامه گمشده مورد سوءاستفاده افراد سودجو قرار نگیرد. البته برای انجام این کار نیازی به انتشار آگهی مفقودی گذرنامه ندارید. پلیس بین‌الملل (اینترپل) برای ثبت پاسپورت‌های مفقودی سامانه‌ای دارد که آخرین وضعیت پاسپورت‌های گم‌شده در آن ثبت می‌شود. بنابراین شما با اعلام مفقودی گذرنامه خود به پلیس، در واقع مفقودی گذرنامه و اطلاعات مربوط به آن را در سامانۀ اینترپل نیز ثبت خواهید کرد. در صورت پیدا شدن گذرنامه، شما باید آن را به پلیس اطلاع دهید تا اطلاعات پاسپورت شما در سامانۀ اینترپل نیز به روز شود.

سامانه اعلام مفقودی پاسپورت

نحوه اعلام مفقودی پاسپورت دارای اعتبار، برای ایرانیان خارج از کشور، با گزارش به پلیس محلی و ثبت درخواست صدور پاسپورت جدید به علت مفقودی، در سامانه میخک و سپس، مراجعه به نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج کشور، می‌باشد. نحوه اعلام مفقودی پاسپورت، برای ایرانیان مقیم داخل، صرفا با مراجعه حضوری به اداره گذرنامه بوده. باید گفت در حال حاضر، سامانه اینترنتی استعلام یا اعلام مفقودی پاسپورت، برای ایرانیان مقیم داخل کشور، راه اندازی نشده است.

»»» ثبت شرکت

آگهی مفقودی گذرنامه

چاپ آگهی مفقودی گذرنامه در روزنامه‌های کثیرالانتشار ضروری نیست. اقدام فوری شما برای اعلام مفقودی گذرنامه به پلیس کافی است. بنابراین در صورت گم کردن پاسپورت خود فقط کافی است با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر پلیس+۱۰ مراتب مفقودی پاسپورت خود را اعلام نمایید. پر کردن فرم‌های مفقودی در این دفاتر، پاسپورت گم‌شده را از اعتبار ساقط خواهد کرد. ایرانیان خارج از کشور در این موارد باید به سفارت‌خانه ایران در کشور محل اقامت خود بروند یا به دفتر حفاظت از منافع ایران مراجعه کنند و مراتب گم شدن پاسپورت خود را اطلاع دهند. با اعلام مفقودی گذرنامه این اطلاعات در اختیار پلیس محلی نیز گذاشته می‌شود.

 

اعلام مفقودی گذرنامه

اگر تاریخ اعتبار گذرنامه گم‌شده شما تمام شده است، برای دریافت گذرنامه جدید کافی است به یکی از دفاتر پلیس به علاوه ده مراجعه کنید. اما اگر گذرنامه مفقودشده شما دارای اعتبار است، برای جلوگیری از عواقب گم شدن پاسپورت و سوءاستفاده‌های احتمالی باید به سرعت برای دریافت گذرنامه المثنی اقدام کنید. البته وضعیت اقامتی افراد در چگونگی دریافت گذرنامه المثنی تأثیر دارد. توجه داشته باشید که حضور شخص برای اعلام مفقودی گذرنامه و درخواست صدور مجدد آن الزامی است. در ادامه، مدارکی را که برای دریافت گذرنامه المثنی به آن نیاز خواهید داشت برای شما شرح خواهیم داد. همان‌طور که توضیح دادیم، اعلام مفقودی گذرنامه با ثبت آگهی مفقودی گذرنامه انجام نمی‌گیرد و در نتیجه، مراجعۀ حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ ضروری است.

 

مدارک لازم برای گرفتن گذرنامه المثنی (پاسپورت المثنی)

۱. تکمیل دو برگ فرم صدور گذرنامه

۲. کپی صفحات دو و سه و در صورت موجود بودن، صفحۀ دارای مُهر آخرین خروج و یا فرم استعلام خروج قانونی

۳. اصل شناسنامۀ ایرانی و دو سری کپی از تمام صفحات شناسنامه

۴. اصل کارت شناسایی ملی و کپی آن

۵. سه قطعه عکس ۳×۴ جدید از روبه‌رو و بدون عینک و کلاه و لنزهای رنگی

۶. اعلام چگونگی مفقود شدن گذرنامه در دو نسخه

۷. نامه اعلام سرقت پاسپورت با تأیید پلیس محلی

۸. رسید پرداخت هزینه صدور مجدد گذرنامه

دقت کنید که شناسنامه ایرانی برای تمام افراد بالای پانزده سال باید عکس‌دار باشد. همچنین در عکس بیومتریک بانوان باید حجاب کامل اسلامی رعایت شده باشد. همان‌طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شد، احتیاجی به چاپ آگهی مفقودی گذرنامه در روزنامه‌ها نیست.

»»» انحلال شرکت

هزینه دریافت گذرنامه المثنی

طبق اعلام رسمی پلیس در وب‌سایت خدمات الکترونیک انتظامی، هزینه دریافت پاسپورت در سال ۱۳۹۹، افزایش داشته است. البته الزامی نبودن ثبت آگهی مفقودی گذرنامه در روزنامه‌ها، هزینه‌های جانبی را کاهش داده است. هزینه دریافت گذرنامه المثنی در حال حاضر مبلغ ۵۳.۶۰۰ تومان (پانصد و سی و شش هزار ریال) است. این مبلغ از طریق دستگاه کارت‌خوان مستقر در دفاتر پلیس+۱۰ از شما دریافت می‌شود. هزینه پست پاسپورت المثنی نیز در این رقم محاسبه شده است.

زمان دریافت گذرنامه المثنی

تا چند سال پیش، صدور مجدد گذرنامه حدود شش ماه طول می‌کشید. اما با تمهیدات جدیدی که پلیس برای این منظور اندیشیده است، زمان لازم برای دریافت گذرنامه المثنی به حدود بیست روز رسیده است. از آنجایی که درج آگهی مفقودی گذرنامه در روزنامه رسمی یا کثیرالانتشار الزامی نیست، می‌توان خیلی سریع برای گرفتن پاسپورت جدید اقدام کرد. باید توجه داشت که گرفتن پاسپورت برای بانوان به اجازه محضری همسر نیز نیاز دارد. بنابراین مدت زمان لازم برای گرفتن این مورد را نیز باید در نظر بگیرید که معمولاً حدود یک ساعت طول می‌کشد و در دفاتر اسناد رسمی انجام می‌گیرد. به خاطر داشته باشید که در ایام شلوغ‌تر سال همانند نوروز و اربعین، دریافت گذرنامه المثنی ممکن است زمان بیشتری ببرد.

 

سامانه هوشمند آگهی مفقودی

آگهی مفقودی برگ سبز خودرو

 


«مقالات مشابه» اقدامات ضروری پس از گم شدن، نحوه چاپ آگهی مفقودی و اخذ المثنی برای مدارک زیر:

 

برگ سبز خودرو گواهینامه بیمه خودرو
سند کمپانی خودرو کارت سوخت کارت ملی
کارت خودرو دفترچه بیمه شناسنامه
گذرنامه (پاسپورت) وصیت‌نامه عقدنامه و سند ازدواج
چک و دسته‌چک کارت بازرگانی مدارک دانشگاه
کارت دانشجویی کارت موتورسیکلت گواهینامه موتورسیکلت

 


 چکیده مطالب

در صورت مفقود شدن گذرنامه چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

در صورت گم کردن گذرنامه خود فقط کافی است با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر پلیس+۱۰ مراتب مفقودی گذرنامه خود را اعلام نمایید.

آیا چاپ آگهی مفقودی گذرنامه الزامی است؟

طبق قوانین جدید، انتشار آگهی مفقودی گذرنامه در روزنامه رسمی یا چاپ آگهی مفقودی پاسپورت در روزنامه کثیرالانتشار الزامی نیست.

مدارک لازم برای گرفتن گذرنامه المثنی چیست؟

اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، سه قطعه عکس ۳×۴، تکمیل فرم‌های مربوطه، پرداخت هزینه صدور گذرنامه جدید.

هزینه صدور گذرنامه المثنی چقدر است؟

هزینه دریافت گذرنامه المثنی در حال حاضر مبلغ ۵۳.۶۰۰ تومان (پانصد و سی و شش هزار ریال) است. این مبلغ از طریق دستگاه کارت‌خوان مستقر در دفاتر پلیس+۱۰ از شما دریافت می‌شود. هزینه پست پاسپورت المثنی نیز در این رقم محاسبه شده است.

صدور پاسپورت جدید چقدر طول می‌کشد؟

با تمهیدات جدیدی که پلیس برای این منظور اندیشیده است، زمان لازم برای دریافت پاسپورت المثنی به حدود بیست روز رسیده است.

169 دیدگاه برای “گم شدن گذرنامه (پاسپورت) و گرفتن گذرنامه المثنی

    • دنیا گفته:

      سلام
      من ساکن ترکیه هستم،شیش سالی هست ک ترکیه زندگی میکنم و پاسپورتم گم شده(فاقد اعتباره) الان میخوام برگردم به ایران ،خوندم که سفارت یک برگه میده ک میشه برگشت به ایران باهاش ،اما توی ایران چقد طول میکشه تا پاسپورت جدید بگیرم؟
      مرسی

      • M گفته:

        سلام من هم پنج سال خارج از ایران بودم با یه برگه وارد ایران شدم تو فرودگاه نگرم داشتن قاضی فرودگاه سوالاتی پرسید بعد اجازه خروج دادن بعد هم برای گرفتن پاسپورت دو ماه طول کشید

      • محمد گفته:

        شما باید اول بری کنسولگری با سفارت، برگ خروج بگیری، بیای توی فرودگاه میری یه مصاحبه میشی و چند تا فرم پر میکنی، بعدش یه رسید میدن بهت که با اون میتونی بری پلیس+ ۱۰ و درخواست المثنی بدی

    • ایرج گفته:

      با سلام اینطور نیست برای بار اول گم شده باشه ۲۰ روزه میدن بار دوم ۴ ماه زمان میبره

    • محمد گفته:

      من ۲۱مرداد ۱۴۰۲ در اداره مهاجرت خیایان مطهری تهران اعلام مفقودی کردم و در دفتر پلیس ۱۰درخواست مجدد پاسپورت کردم و ۲شهریور ۱۴۰۲ پاسپورت را پست آورد دم در خونم

      • حیدری گفته:

        سلام میشه مدارک و کارایی که کردین که تو این مدت کم پاستون اومد رو بگین؟؟
        به کجاها مراجعه کردین؟؟؟

  1. ali گفته:

    سلام بنده یه سوال داشتم اونم اینکه من معافیت تحصیلی دارم ، چطور باید تمدید گذرنامه انجام بدم؟؟؟؟
    نمیخوام از کشور خارج بشم فقط میخوام تمدید اعتبار کنم

      • علي گفته:

        سلام
        من مقیم انگلیس هستم پاسپورتم را که اعتبارش تمام شده نمیتوانم پیدا کنم همچنین کارت ملی ومعافی خود را نمیتوانم پیدا کنم. البته فتو کپی کارت ملی و معافی خود را دارم. اگر با برگه به ایران برگردم. چقدر زمان لازم دارم که پاسپورت جدید بگیرم؟

  2. فارس نصاری گفته:

    گذزنامه دست مالک لنج دادم ولی شماره تلفنش را گم کردم و شماره لنجش هم ندارم چکار کنم ادرسش میدونم‌دیلم هست ولی کجاش نمیدونم

    • فارس نصاری گفته:

      قانونی چکارباید کنم آیا اعلام مفقودی بدم تا ۱۴۰۲ گذرنامم اعتبارداره

    • فارس نصاری گفته:

      قانونی چکارباید کنم آیا اعلام مفقودی بدم تا ۱۴۰۲ گذرنامم اعتبارداره تازه هزینه گذرنامه ۱۴۰۰۰۰تومن میگیرن نه ۳۵۶۰۰تومن

  3. مهتاب گفته:

    سلام من پاسپورتم چند ماه پیش سرقت کردن به پلیس آگاهی هم اطلاع دادم برای گرفتن مجدد چه مدارکی لازم هست

    • آسان ثبت گفته:

      سلام. لطفا همین نوشته را مطالعه بفرمایید. مدارک مورد نیاز برای دریافت گذرنامه المثنی به طور کامل توضیح داده شده. پیشنهاد میشه برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ی احتمالی اقدام به چاپ آگهی مفقودی هم بکنید.

    • فارس نصاری گفته:

      شناسنامه کارت ملی وکپی آنها ۳ قطعه عکس ۴×۶ اعلام مفقودی به پلیس+۱۰ پرکردن فرم مخصوص هزینش هم تو ۵۳۶۰۰تومن

  4. فرزاد گفته:

    اگر ویزا روی پاسپورت خورده باشه و قبل از خارج شدن از کشور پاسپورت گم بشه باز هم بعداز گرفتن پاسپورت المثنی ویزا روی پاسپورت درج میشه؟

  5. مجید گفته:

    سلام عرض میکنم
    پاسپورتم گم شده اقدام کردم شیراز گفتن بروبهتون زنگ میزنم الان یک سال هست توضیح میدین باید چکار کنم ممنون

  6. میثم اسماعیل زاده گفته:

    سلام خسته نباشید
    من تاریخ اعتبار گذر نامه ام به پایان رسیده ولی گذر نامه ام را گم کردم برای صدور مجدد گذر نامه من چقدر وقت نیاز هست و همینطور چه مدارکی ممنون میشم در این زمینه اطلاعاتی به بنده بدید. با تشکر از وب سایت خوب و مفیدتون.

    • آسان ثبت گفته:

      سلام آقای اسماعیل‌زاده. ممنون از لطف شما.
      مدارک لازم برای دریافت گذرنامه المثنی به طور کامل در همین صفحه نوشته شده.
      در مورد زمان هم حدود ۲۰ روز طول میکشه.

    • محمد گفته:

      شما میتونید از طریق پست ترکیه اقدام به تعویض گذرنامه کنید یا حضوری تشریف ببرید و گذرنامه رو تمدید کنید و حدود ۳ روز تا یک هفته گذرنامه جدید به آدرس شما پست خواهد شدشما اگر پاستون رو گم کردید و تاریخش به پایان رسیده به پلیس +۱۰ مراجعه کنید و درخواست تعویض پاستون رو بدین اگر پاس تاریخ گذشته مفقود بشه نیازی به پروسه مفقودی نیست و بعد درخواست یک هفته بعد گذرنامه پست میشه براتون

  7. ترابی گفته:

    سلام خسته نباشید
    من گذرنامه ام اعتبار داشت اما گمش کردم برای المثنی گرفتن طبق همون تاریخ قبلی میدن یا تاریخ به روز؟ ممنون میشم راهنمایی کنین.

  8. ساره گفته:

    سلام من پاسپورتم رو گم کردم ولی اعتبار داره بازم ۲۰ روز طول میکشه برای گرفتن پاسپورت؟؟؟؟

  9. داریوش گفته:

    سلام
    پاسپورت منو دزدیدن درخاست مفقودی و المثنی به اداذه گذرنامه دادم اما دزدا پیدا شد و پاسپورتمم کشف شد
    الان چیکار کنم که روند باطل شدن گذرنامه قبلی باطل کنم؟

    • محمود رضایی گفته:

      به اداره گذزنامه مراجعه کنید اگر درخواستتان انجام نشده باشد امکان پذیر است در غیر اینصورت همان نسخه المثنی به عنوان نسخه اصلی حساب می شود

  10. هیراد گفته:

    سلام،من پاسپورتم رو دزدیدن ازم و طبق استغلامی که گرفتم با اون از مرز خارج شدن.
    باید چیکار انجام بدم؟
    ایا برای درخواست المثنی که میرم منو هم جریمه می کنن؟
    حدود ۱۰ سال پیش این اتفاق افتاده و از ترسم مراجعه نکردم که یک وقت منو محکوم کنن

  11. سروش گفته:

    سلام من آمریکا زندگی میکنم و پاسپورتم رو در ایران گم کردم ولی اصل شناسنامه همراهم نیست ولی کارت ملی و گواهینامه و گرین کارت همراهم هست!
    ممنون میشم راهنمایی کنید که بدون اصل شناسنامه کارم میشه یا نه ؟

  12. سپیده گفته:

    سلام من متاهلم دوساله که درگیره طلاق باشوهرمم. و ۳سال پیش باخوده شوهرم رفتم پاسپورت گرفتم الان دوسال دیگه از تاریخ پاسپورتم مونده ولی پاسپورتمو شوهرم برداشته. حالا حتی نمیتونم یه سفر خارج کشور برم برای پاسپورت المثنی امضای شوهر میخوان؟؟

    • ایرج گفته:

      اگر برگه طلاق داشته باشید میتونید مجددا بگیرید و بیست روزه میدن

  13. ابراهیم خلیلی گفته:

    سلام من پاسپورتم گم و ب پلیس+۱۰هم مراجعه کردم برای ثبت مفقودی ولی میگن ثبت مفقودی کار ما نیست رفتم اداره گذرنامه بمن میگن برو نامه از دادسرای عمومی بیار رفتم دادسرا اونجا هم بمن گفتن کار ما نیست برو اداره گذرنامه الان من از این ور ترسم اینه ک گذرنامه مفقود شده کسی ازش سواستفاده نکنه از این ور هم کسی نیست ک گذرنامه منو باطل بکنه لطفا راهنمایی کنید من رو

  14. شگوفه گفته:

    سلام پاسپورت من دست سفارت ایتالیاس و هنوز بعد از گذشت ۲ ماه پاسپورتمو پس ندادن! راهی وجود داره که من بدون در دست داشتن پاسپورت برم ترکیه؟ با کپی های صفحات پاسپورت؟ یا نامه سفارت؟ حتما باید ۱۸ سپتامبر اونجا باشم

  15. ارسلان گفته:

    سلام من سه سال پیش پاسپورت گرفتم اسلا باهاش به سفر نرفتم الان که میخام برای کارگری به عراق برم هرچقد دنبال پاسپورتم میگردم پیداش نمیکنم چیکار کنم

  16. سید محمد صادقی گفته:

    سلام و ادب
    در صورت صدور پاسپورت المثنی همان شماره پاسپورت و همان اسپل نام و نام خانوادگی در پاسپورت جدید می خورد؟؟

  17. سانی مسعود گفته:

    اسم صاحب لنجتون بگوشمارشمارش واست پیدا میکنم برادری که ازدیلم رفتی دبی گذرنامت پیش صاحب لنج جامونده

  18. متقاضی گفته:

    با عرض سلام
    احتراما .خدمت مسئولین محترم اداره گذرنامه
    بنده پاسپورت خود را گم کرده بودم و در شهرستان ساکن هستم و این باعث شد ۸ مرتبه به تهران بروم و تازه بعد از دو سال موفق شدم پاسپورت جدید بگیرم و دو بار به کمیسیون رفتم تهران و بنظرم این یک نقض در سیستم هست که ساکن هر شهر نتواند پاسپورتش را از اداره گذرنامه شهر خودش دریافت بکنه.واقعا بعضی کارهای اداری خیلی خسته کننده و سخت هست که من دو سال دو هزار کیلومتر با اتوبوس راهی تهران شدم و واقعا خاطره بدی هست برام در حالی که اگر کمی سیستم را در امور اداری تغییر بدهند مردم هم در آرامش می‌توانند کارهای اداری خود را انجام دهند.با تشکر از بزرگان اداره گذرنامه

  19. حسین گفته:

    با سلام مشمولی که با ویزای سیاحتی از کشور خارج شده و در کشور دیگری مشغول به تحصیل شده و بعد از ۳ سال تاریخ اعتبار گذرنامه اش تمام شده چگونه میتواند مجددا گذر نامه بگیرد

  20. سامی گفته:

    سلام وقت بخیر من پاسپورت دارم ولی تاریخش گذاشت الان عراق هستم نمیدونمستم تاریخش گذلشت تو اربعین رد شودم الان میخام رد بشم عراق منو نمیزار رد بشم یا حالا باید چکار کنم تو عراق گیر کردم ایا میش تو عراق پاسپورت عوض کرد ممنون میشم اگر جواب بدی خیلی گیرم نمیدونم اینجا چکار کنم

    • محمد گفته:

      هر کشوری که باشید اگر مقصدتون ایران باشه میتونید با پاس تاریخ گذشته برگردید این مورد فقط برای کسانیه که میخوان به کشور خودشون برگردن

  21. سامی گفته:

    سلام وقت بخیر من پاسپورت دارم ولی تاریخش گذاشت الان عراق هستم نمیدونمستم تاریخش گذشت تو اربعین رد شودم الان میخام رد بشم عراق منو نمیزار رد بشم یا حالا باید چکار کنم تو عراق گیر کردم ایا میش تو عراق پاسپورت عوض کرد ممنون میشم اگر جواب بدی خیلی گیرم نمیدونم اینجا چکار کنم

    • ایرج گفته:

      با سلام شما باید به کنسولگری ایران در شهر نجف یا کاظمین و یا سفارت ایران در بغداد مراجعه کنید اما قبلش بصورت اینترنتی از طریق سایت میخک نوبت بگیرید.

  22. ? ALEX KING ? گفته:

    سلام قربان ، وقتتون بخیر
    پاسپورت ایرانم رو در آمریکا دو سال پیش گم کردم ، همچنین شناسنامه و کارت ملی ندارم ، فقط کپی هاشون رو دارم ، ساکن آمریکا هستم و از طریق دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن دی سی اگه اقدام کنم آیا میتونم پاسپورت ایرانم رو دریافت کنم ؟؟

    چون هیچ مدرک اصلی ندارم ، نه شناسنامه ، نه کارت ملی
    ممنونم اگه کمکم کنین

  23. علی گفته:

    سلام من مشمول خدمت سربازی هستم و پاسپورتم که از اعتبارش بیشتر از ۶ ماه مونده گم شده برای گرفتن پاسپورت المثنی وثیقه لازم هست؟

  24. مهسا گفته:

    من پاسپورتم رو گم کروم خواستم ببینم تو پاسپورت جدید المثنی سفرهایی که رفتم ام بازم ثبت میشه یا نه دیگه …اصلا معلوم میشه من کجاها رفتم؟

  25. مریم گفته:

    سلام روی پاسپورتم آب ریخته شده و اداره گذرنامه گفت باید فرم مخدوش شدگی پر کنم و ۱۱۸ یورو بدم. آیا اعلام مفقودی هزینه اش کمتر نمیشه؟ لطفا راهنمایی کنید

  26. zhra گفته:

    باسلام وخسته نباشید خدمت مدیریت اطلاعات مردمی وجواب سؤالهای مردم بنده هم خودم وهم خانمم هردو پاسپورتهایمان راگم‌کردیم درحین اساس کشی وانتقال مکان ازمنطقه به منطقیه دیگر درحین انتقال اساسها پاسها مفقود شدند +عقد ازدواجوامان بنده خانمم در اص عراقی است وبعد از کلی مراحل قانونی که طی کردم طبق دستور ثبت احوال کل کشور قانون مصوب کرده که هرشخص ایرانی بایک زن عراقی ازدواج‌کند میتواند برای خانمش شناسنامه ایرانی ولی طبق نامگذاری که در شناسنامه عراقی تعیین شده نامگذاری میشود یعنی_ متولد عراق تعبیت عراق سؤالم این اسن است‌چگونه میتوانم پاسپورت المثنی برای خانمم دریافت کنم ایا دردسری دارد ؟ لطفا” جواب دهید

  27. حمید گفته:

    سلام صفحه ای که توپاسپورتم از کشور خارج شدم و مجدد برگشتم کنده شد ه الان برای سفر بعدی مشکلی پیش نمیاد

  28. ارش گفته:

    سلام پاسپورتم گم شده هست علام هم کردم ولی تا هنوز خبری نیست ایا پاسپورت دیگری صادر میشه یا نه پلیس و سفارت هم رفتم ولی خبری نیست تا هنوز

  29. سعید سلطانپور گفته:

    سلام پاسپورت من گم شده تقریباً ۱۰ روز میشه اسباب کشی کردم گم شده بنده ایرانم. و اگر پاسپورتم دست کسی بیفته و باهاش استفاده غیر قانونی بکنه. بنده باید چیکار کنم چطوری بگیرم پاسپورتم رو؟

  30. پریا ضیغم فرشچی گفته:

    سلام شوهر من پاسپورت من رو عمدا نمیده و من ازش طلاق گرفتم، میشه راهنمایی بفرمایین منو که چیکار باید بکنم

  31. علی گفته:

    سلام اگر پاسپورت گم شده اعتبار داشته باشد و پاسپورت المثنی اعتبارش بروز میشود یا مثل گمشده میشه؟

  32. امیرمحمد گفته:

    سلام من از اتباع افغانستانی هستم ساکن آلمان ۵۰روز پیش برای کاری به ایران آمادم وبه مدت ۱ماه قراربود ایران باشم روزهای آخره رفتنم متوجه شدم پاسپورتم مفقود شده اعلام مفقودی کردم ولی هیچ کس نتونست کاری بکنه چون دولت افغانستان تغییر کرده بلیط هواپیما کنسل شد و الان دو هفته هست در بدر به سفارت افغانستان و آلمان و اداره گذرنامه و پلیس میرم وهمه من و ناامید کردن ازکارو درسم عقب موندم تقاضا دارم اگه راهی هست راهنماییم کنید

  33. نادر گفته:

    من برای ورود ب ایران با برگه سبز وارد شدم و اقدام برای گرفتن پاسپورت کردم اما شهر اقامت من گفت باید نامه بگیری بری اداره کل تهران .آیا مشمول جریمه یا زندان میشه یا نه .برای چی باید برم اداره کل.ممنون

  34. اتوسا بابازاده گفته:

    سلام روز بخیر من پاسپورتم دفعه قبل مخدوش شد و اقدام کردم و خیلی زود گرفتم می خواستم بدونم الان پاسپورتم گم شده به چه صورت هست و تاریخ جدیدی که برای صدور قید میشه تاریخ همون روزی هست که اقدام کنم ممنون میشم بهم پاسخ بدید ؟

  35. اتوسا بابازاده گفته:

    و‌اینکه چند روز زمان میبره که پاسپورت جدیدم بیاد و مشکل قانونی پیدا نخواهم کرد ؟

  36. امید گفته:

    سلام من با داشتن معافیت تحصیلی پاسپورت گرفتم ام الان گمشده و متاسفانه برای خروج برگه خروج از معافیت تحصیلی از دانشگاه گرفتم ولی الان پاسپورتم گمشده آیا برای المثنی دوباره معافیت تحصیلی میخوان؟ دوم اینک خیلی هم وقت ندارم ۲۷ اردیبهشت نوبت سفارت در دبی دارم چیکار باید بکنم

  37. احسان گفته:

    سلام،روزبخیر،یه سوالی دارم،من چندسال پیش خارج از ایران پاسپورتم را گم کردم وپیگیرش نشدم وتوی اون کشور مرتکب جرم شدم وبه زندان افتادم وبعد چندسال آمدم ایران،می خواستم بدونم به من پاسپورت میدن یا اینکه بخاطر پرونده قضایی دیگه پاسپورت نمیدن؟؟؟

  38. علی گفته:

    سلام من پاسپورتم گم شده شنبه بلیط دارم ب خارج از کشور باید چیکار کنم؟؟؟

  39. اشتراک‌ها: گم شدن کارت ملی (هوشمند) ‼️ چگونگی گرفتن کارت ملی المثنی ✔️✔️

  40. اشتراک‌ها: گم شدن برگ سبز خودرو و نحوه گرفتن برگ سبز المثنی [یک راهنمای جامع]

  41. A56 گفته:

    سلام
    من پاسپورتم گم نشده الان دارمش اما توی سیستم اداره گذرنامه زده مفقود شده برای رفع مفقودی باید چکار کنم

  42. علی گفته:

    سلام من پاسپورتم را گم کردم و چک کردم اقدامی روش انجام نگرفته ولی اگر پاس جدید بگیرم تاریخش از ادامه همون میاد یا دوباره یه ۵ ساله دیگه بهم میدن؟

  43. یاسمن گفته:

    سلام
    برای پاسپورت المثنی برای بار دوم هم ۲۰روز طول میکشه؟!
    )برای بار دوم مفقودی اعلام کردم میخام ببینم چن روز بعد ب دستم میرسه؟؟؟

  44. حسن گفته:

    سلام من پاسپورتم دوماه دزدیدن اگر طرف باشه سفر رفته باشد چیکار کنم ممنون میشم اگر راهنمایم کنید

  45. جان آغا محمدی گفته:

    سلام من اتباع استم مدت ۴ ماه میشه پاسپورت ام مفقود گردیده شماره ۱۱۰ موقع مفقود گردیده بود تماس گرفتم ویه استعلام داد برایم ویه استعلام سفارت افغانستان گرفتم وتا هنوز پاسپورت ام پیدا نشده است سفارت پاسپورت نمیده .

  46. عرفان سلیمی گفته:

    سلام خسته نباشید
    بنده گذرنامم و ازم دزدیدن تو تهران تو کیف مدارکم بود که متاسفانه دزد کیفم زد اعتبارم داره تا ۱۴۰۲ خواستم ببینم چجور میتونم دریافت کنم اینو بعد اینکه اعتبار ۵ ساله جدید بم میدن؟

  47. اشکان گفته:

    سلام یک سوال دیروز مادره من به یک سری دلایل پاسپورتش و مچاله کرد و روش آب ریخت تمام صفحه هایش خیس و مچاله شود شود و انداختش بیرون اشغالی برد دوباره میتونه پاسپورت بگیره

    • کارشناس آسان ثبت گفته:

      میتوانید با استفاده از این سامانه نسبت به اعلام مفقودی و چاپ هر یک از مدارک مهم گمشده خود مانند : اسناد شرکت ، کارت و سند خودرو یا موتور سیکلت، کارت ملی ، شناسنامه و گواهینامه ، مدرک تحصیلی ، کارت بازرگانی و … در روزنامه کثیرالانتشار به صورت کاملا غیر حضوری اقدام نمایید.
      https://asansabt.com/mafghoodi

  48. ابراهیم مرادی گفته:

    سلام خسته نباشید من برای باردوم پاسپورتمو گم کردم اگ اقدام کنم کار خاصی داره یا ن اثر انگشت میگیرن نمیگیرن

  49. امین گفته:

    سلام من پاسپورتم رو گم کروم خواستم ببینم تو پاسپورت جدید المثنی سفرهایی که رفتم ام بازم ثبت میشه یا نه؟

  50. سجاد گفته:

    با سلام و وقت بخیر
    من قبلا یعنی سال ۹۲ پاسپورت داشتم و یکبار هم خارج کشور رفتم. بعد از مدتی پاسپورتم رو گم کردم و الان میخوام پاسپورت جدید بگیرم. چه اقدامی باید بکنم و اینکه چه مدارکی از من خواهند خواست؟

  51. سجاد گفته:

    با سلام و وقت بخیر
    من قبلا یعنی سال ۹۲ پاسپورت داشتم و یکبار هم خارج کشور رفتم. بعد از مدتی. پاسپورتم رو گم کردم و الان میخوام پاسپورت جدید بگیرم. چه اقدامی باید بکنم و اینکه چه مدارکی از من خواهند خواست؟

  52. حسن گفته:

    سلام خسته نباشید من الان اربیل هستم پاسپورتم رو دزدیدن چطوری برگه بگیرم واسه خروج بعدش چقدر طول میکشه ایران پاسپورت المثنی بهم بدن

  53. آرش گفته:

    سلام وقت بحیر ،، ممنون از اینکه زحمت کشیده و سوالات را پاسخ میدهید،، جناب یه سوال داشتم ،، که بی جواب بنده افغانستان هستم دوسال وارد تهران شدم سکونت اختیار کردم بعد از مدتی پاسپورتم مفقود گردید اعتبار پاسپورت ن هم الی دوهزار بیست پنج هست ،، لطف راهنمایی کنید چیگونه میتوانم پاسپورت المثنی دریافت کنم ممنون میشم پاسخ ارایه دهید

  54. ماهور گفته:

    سلام. وقت بخیر. من قصد دارم مهاجرت کنم. در پاسپورسم قراره ویزای کانادا بخوره. اما فقط یک سال و دو ماه از اعتبارش باقی مونده. آیا میتونم تمدید کنم این اعتبار رو؟ اگر نه، آیا میتونم خودم اعلام مفقودی کنم؟ تا پاسپورت جدید برام بیاد؟ آیا در پاسپورت جدید همین اعتبار قبلی ثبت میشه؟ یا پاسپورت جدید با اعتبار کامل ۵ ساله صادر میشه؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.

  55. اتوسا گفته:

    سلام ما ساکن اسپانیا هستیم و کارت اقامت اسپانیا را داریم
    متاسفانه طی سفر به ایران پاسپورت دختر و پسرم گم شد به همراه کارت اقامتشون ، با توجه به اینکه پاسپورتشان در مادرید صادر شده ، لطفا من را راهنمایی بفرمایید

  56. مصطفی گفته:

    سلام من پاسپورتم گم شد اعلام مفقودی کردم و درخواست پاس جدید دادم و بعده دو هفته نیومد،بعد ک رفتم اداره گذرنامه گفتن برات زده تخلفات،،و من ترسیدم و اومدم بیرون،امکانش هست بگید تخلفات ینی چی ؟

  57. vorbelutrioperbir گفته:

    Throughout this great pattern of things you’ll secure a B- for hard work. Exactly where you actually misplaced me was in all the specifics. As as the maxim goes, the devil is in the details… And it could not be much more accurate at this point. Having said that, allow me inform you just what exactly did work. The writing is actually highly powerful and that is possibly why I am taking the effort in order to opine. I do not make it a regular habit of doing that. Next, while I can easily notice a jumps in reason you make, I am not necessarily sure of exactly how you seem to connect the points which inturn produce the actual conclusion. For the moment I will, no doubt yield to your point however wish in the near future you connect the facts better.

  58. رقیه گفته:

    سلام مشهد طرح ولایت بودم گذرنامه ثبت نام کردم بعد از برگشتم به خونه اومده مشهد از اوجا بردنش تهران و گفتن یه شخصی پستش کرده برام سه ماهه که گذرنامه رو از تهران پست کردن ولی بدستم نرسیده و تو سیستم هم بالا نمیاره من الان چیکار کنم…؟؟؟

  59. هدا گفته:

    سلام
    وقت بخیر
    من همسرم خارج از ایران زندگی میکنه و من پاسپورت فرزند ۷ سالمون رو گم کردم. آیا من میتونم اعلام مفقودی پاسپورت رو انجام بدم و پاسپورت المثنی بگیرم یا بودن همسرم الزامی هست؟

  60. ሊንዳ ቴክኒሻን እያ። گفته:

    Unquestionably believe that which you stated. Your favorite justification appeared to be on the internet the simplest thing to be aware of. I say to you, I definitely get irked while people consider worries that they plainly do not know about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal. Will likely be back to get more. Thanks

  61. daachnik.ru گفته:

    I blog frequently and I genuinely appreciate your content. This article has really peaked my interest. I am going to book mark your site and keep checking for new information about once a week. I subscribed to your RSS feed as well.

  62. delaremontnika.ru گفته:

    Please let me know if you’re looking for a article author for your weblog. You have some really great posts and I believe I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d really like to write some material for your blog in exchange for a link back to mine. Please blast me an e-mail if interested. Kudos!

  63. twitch.tv گفته:

    You can definitely see your enthusiasm in the article you write. The arena hopes for more passionate writers like you who aren’t afraid to mention how they believe. Always go after your heart.

  64. daachkaru گفته:

    I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was good. I don’t know who you are but definitely you are going to a famous blogger if you are not already 😉 Cheers!

  65. animal and sexy video گفته:

    My spouse and I absolutely love your blog and find most of your post’s to be precisely what I’m looking for. Do you offer guest writers to write content for yourself? I wouldn’t mind creating a post or elaborating on some of the subjects you write in relation to here. Again, awesome site!

  66. glavsadovnik.ru گفته:

    Hello there I am so happy I found your website, I really found you by mistake, while I was browsing on Askjeeve for something else, Regardless I am here now and would just like to say many thanks for a remarkable post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don’t have time to look over it all at the minute but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the awesome job.

  67. myinfodacha.ru گفته:

    It’s really a nice and helpful piece of information. I’m satisfied that you shared this helpful info with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

  68. sadounik.ru گفته:

    Today, I went to the beachfront with my kids. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is entirely off topic but I had to tell someone!

  69. daa4a.ru گفته:

    Simply want to say your article is as surprising. The clearness in your post is simply cool and i can assume you are an expert on this subject. Well with your permission allow me to grab your RSS feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please continue the rewarding work.

  70. daachka.ru گفته:

    I am extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it’s rare to see a nice blog like this one these days.

  71. dog xxxxx گفته:

    Awesome things here. I’m very glad to peer your article. Thank you so much and I’m taking a look forward to touch you. Will you please drop me a mail?

  72. ремонт окон گفته:

    This is the right website for anyone who really wants to find out about this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I actually would want toHaHa). You definitely put a brand new spin on a topic that’s been written about for decades. Excellent stuff, just great!

  73. фитнес тренер обучение گفته:

    Have you ever considered about including a little bit more than just your articles? I mean, what you say is fundamental and all. Nevertheless think about if you added some great photos or video clips to give your posts more, “pop”! Your content is excellent but with images and clips, this site could certainly be one of the most beneficial in its niche. Awesome blog!

  74. xxxx dog گفته:

    Hi there, I found your blog via Google whilst searching for a comparable matter, your web site got here up, it looks good. I have bookmarked it in my google bookmarks.

  75. بهمن گفته:

    سلام و درود سال ۹۴ پاسپورت گرفتم .حدود یک سالی هست پاسپورتم گم شده ولی خوشبختانه تاریخ آن گذشته ایا برای دریافت المثنی ب مشکل میخورم؟ سپاس

  76. daachka.ru گفته:

    I’ve read several just right stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting. I wonder how much attempt you put to create one of these great informative site.

  77. bezogoroda.ru گفته:

    Having read this I thought it was very informative. I appreciate you taking the time and effort to put this article together. I once again find myself spending way too much time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it!

  78. Larry Kubicek گفته:

    Thanks for another wonderful article. Where else may just anyone get that type of info in such a perfect manner of writing? I’ve a presentation next week, and I’m at the search for such information.

  79. قادر گفته:

    سلام من پاسپورت گوم شوده چیرقم پاسپورت خودم را به دست بیارم کپی وعکس پاسپورت خودم را هم ندارم

  80. agrosadovnik.ru گفته:

    Hiya! I know this is kinda off topic however , I’d figured I’d ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or vice-versa? My site goes over a lot of the same subjects as yours and I believe we could greatly benefit from each other. If you happen to be interested feel free to send me an e-mail. I look forward to hearing from you! Awesome blog by the way!

  81. Riley Hoggle گفته:

    Hi, Neat post. There is a problem with your website in internet explorer, would test this… IE still is the market leader and a large portion of people will miss your magnificent writing because of this problem.

  82. سید حبیب الله گفته:

    سلام علیکم اسم من سید حبیب الله فامیلی سادات هستم افغانی تهران آمده بودم پاسپورتم را گم کردم ۰۹۹۱۸۹۶۱۸۰۶ این شماره من است

  83. חשפניות گفته:

    Aw, this was a really nice post. Spending some time and actual effort to make a great article but what can I say I procrastinate a lot and never seem to get anything done.

  84. חשפניות گفته:

    It’s in reality a nice and helpful piece of information. I’m satisfied that you simply shared this helpful info with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

  85. sphynx kitten گفته:

    Hey There. I found your blog the use of msn. This is a very well written article. I will be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thank you for the post. I will definitely comeback.

  86. חשפניות گفته:

    Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your blog posts. In any case I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

  87. sphynx cats for sale گفته:

    Wonderful goods from you, man. I’ve understand your stuff prior to and you’re simply too fantastic. I really like what you’ve got here, really like what you’re stating and the way during which you assert it. You are making it entertaining and you still take care of to stay it sensible. I cant wait to read far more from you. This is actually a great site.

  88. חשפניות گفته:

    Hello there I am so grateful I found your website, I really found you by mistake, while I was searching on Bing for something else, Anyhow I am here now and would just like to say kudos for a incredible post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don’t have time to go through it all at the minute but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the excellent job.

  89. Онлайн казино گفته:

    Это лучшее онлайн-казино, где вы можете насладиться широким выбором игр и получить максимум удовольствия от игрового процесса.

  90. quick loans near me گفته:

    Good day I am so glad I found your blog page, I really found you by mistake, while I was browsing on Aol for something else, Regardless I am here now and would just like to say many thanks for a incredible post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I dont have time to go through it all at the minute but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the superb b.

  91. Pamula Grae گفته:

    Oh my goodness! an amazing article dude. Thanks However I’m experiencing concern with ur rss . Don’t know why Unable to subscribe to it. Is there anybody getting identical rss downside? Anybody who knows kindly respond. Thnkx

  92. Lacey Wuitschick گفته:

    Hey! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few months of hard work due to no data backup. Do you have any methods to prevent hackers?

  93. doxazosina neo vir zonder recept گفته:

    Thanks for your personal marvelous posting! I really enjoyed
    reading it, you’re a great author. I will make sure to bookmark your blog and will eventually come back someday.
    I want to encourage continue your great posts, have a
    nice morning!

  94. محمد اکرام گفته:

    من پاسپورت ام را مدت ۸ روز میشه گم کردم از تهران . چطور کنم که پاسپورتم را پیدا کنم.

  95. precio de evista sin receta en Ciudad de México گفته:

    Have you ever considered about adding a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is valuable and everything. However think about if you added some
    great images or videos to give your posts more, “pop”!
    Your content is excellent but with pics and videos, this blog
    could undeniably be one of the most beneficial in its field.
    Very good blog!

  96. مریم گفته:

    من خانم متاهل و دختر زیر ۱۸ سالم گذرنامه هایمان را رو گم کرده ایم برای دریافت مجدد باز هم نیاز به اجازه همسر داریم یا همون یک بار کافیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 10 =