دریافت جایزه نقدی با ارزیابی درگاه ملی مجوزها

درگاه مجوز ها

مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار در این فراخوان تصریح کرده در اجرای ماده ۷ قانون اصل۴۴، در طی ماه‌های گذشته و با همکاری دستگاه‌های اجرایی، شروط صدور مجوز‌های کسب و کار تا حد ممکن آسان و شفاف شده و در این راستا درگاه ملی مجوز‌ها در معرض استفاده عموم قرار گرفته. در نتیجه از مردم دعوت می‌کنیم تا با بازدید از این سایت، اشکالات احتمالی و نواقص آن‌ را به شماره ۰۹۱۹۸۰۵۰۶۳۶ در پیام رسان‌های مربوطه اطلاع دهند تا قبل از ۶ فروردین ۱۴۰۱ اقدامات لازم جهت اصلاح موارد ذکر شده صورت گیرد.

 

در این فراخوان تاکید شده که درگاه ملی مجوز‌ها باید مدارک، زمان و هزینه و شرایط لازم را به منظور دریافت مجوز تمام کسب‌ و کار‌ها جز کسب و کارهای صنفی به صورت عامه فهم و شفاف به شهروندان ارائه دهد.

 

همچنین لازم به ذکر است که:

 

۱. مجوز‌های صنفی همچنان از سوی درگاه قبلی به آدرس Asnaf.g۴b.ir صادر می‌شوند.

 

۲. چنانچه شهروندی شرط غیر قابل تفسیر یا مبهمی از قبیل داشتن ارتفاع مناسب یا مهارت به میزان کافی که پشتوانه قانون یا دولت نداشته‌ باشد را در درگاه ملی مجوز‌ها به آدرس mojavez.ir بیابد و تا پنجم فروردین ۱۴۰۱ به صورت مستند به شماره ۰۹۱۹۸۰۵۰۶۳۶ اطلاع دهد، ۴۰۰ هزار تومان جایزه برای او در نظر گرفته می‌شود.

 

۳. همچنین به ۲۰ نفر از افرادی که بتوانند تا ۳ فروردین سال ۱۴۰۱ در درگاه ملی مجوز‌ها اشکال محتوایی یا تایپی و همچنین نام کسب و کار‌های غیر صنفی از قلم افتاده را شناسایی کرده و موارد را به شماره ۰۹۱۹۸۰۵۰۶۳۶ اطلاع دهند، به قید قرعه نفری ۵۰۰ هزار تومان تقدیم آنها خواهد شد.‌

 

۴. امکان دارد کاربران هنگام ورود، درخواست مجوز یا استفاده از سامانه با اشکالات فنی روبرو شوند، تذکر این موارد و اشکالات به شماره ذکر شده موجب فعالیت بی عیب و نقص تر درگاه ملی مجوز‌ها خواهد شد.